Şuan 11+3 deyim kızlar uzandığımda bebeğim alt karnımda tam ortada bir toplanma şeklinde birşey hissettim dokunduğumuz da hafif şişlik gibi sertlik vardı bi kaş dk devam etti bende bebek hareketimi diye düşündüm. İlk bebeğimizde 16+5 de hissettim. Benim gibi erken hisseden yada başka birşeyde ben mi öğle düşündüm anlamadım ama ikinci gebeliğim olduğu için bebek hareketinide biliyorum aynı bebek hareketi gibiydi. Başına gelen varmı 🌸