Datlum 24+4 günlüğüm karnın sol tarafında acım var sadece bir noktasında iki gündür neden oluyor anlamıyorum pazartesi doktora gidebilirim önemli bir durum olabilir mi aynı şeyi yaşayan var mi
Aysecikkxdtutu Benimde tam karnimin ortasinda bi kaç gün acı olustu sadece bi noktada böyle kontrole gittigimde büyüme sancisi olabilir dediler kendinizi korkutmayın lutfen kontrolünüz yakin zamnda mi