ayseekprr Kızlar bayramdan önceki cuma günü gittim 13 küsür haftalıktım kan saati dolmuştu ultrason muayenem oldu. Bayramdan sonra pazartesi gel kan verebiliyorsan verelim dedi doktor ama 15+0 olacağım.1 gün ile ikili taramanın kan vermesini kaçırır mıyım
Deniiizzz ayseekprr benim arkdaşım 3 gün kaçırmıştı yaptılar ama hepsinin prosedürü farklı olur mu bilmiyorum üstte kalsın belki daha detaylı bilen olur.
ayseekprr Deniiizzz bende emin olamadım aradan hafta geçse tamam ama bir iki gün için yapılabilir bencede
Esseraa22 @ayseekprr 15 haftalık ikili tarama için çok geç oluyor diye biliyorum 16da zaten üçlü yapiliyor en geç 12 13 arası olması lazım arkadasima yapmadılar 14 haftada gitti geç oldu diye ikili yapmadı üçlü yaptirdi
ayseekprr Esseraa22 benim bildiğim 16.haftadan sonra üçlü tarama testi. Fakat ikilide bir sıkıntı çıkmazsa üçlüye gerek duymuyorlar. Perinatoloji uzmanım bayramdan sonra pazartesi gel kan için bakalım dedi umarım sorun çıkmaz
Esseraa22 @ayseekprr doktorunuz dediyse yapar o zman arkadasimin ki 14 haftada yapmada üçlü verdi Doktorla alakalı bı durum o zman benimde ikili temiz geldi üçlüyü yapcakti ben istemedim ayrintiliya gelicem.gerek yok dedim ben hiç öyle doktorla karşılaşmadım ikili temiz çıkıp üçlüyü istemeyen tam tersi üçlü istemiyorum diyince bile sürat yaptı doktorların dedikleri hafta geçince ense kalınlığı falan da yükseliyor sıkıntı olmasada sıkıntı çıkıyor diye yapmıyor benim doktorumda 11 haftada uygun görmedi erken dedi yapmm kusuratli olsa bile yapmam dedi tam 12 de gel yapıyım gecmesin dedi doktorların hepsi farklı maalesef
ayseekprr Esseraa22 kan için saat yetişmedi ama ultrason muayenesinde birşey demedi. Herhangi birşey görse söylerdi sanırım kan testini beklemezdi sonuçta verip veremeyeceğim hafta başına kadar belli olmadığından kötü birşey görse direk başka yere yönlendirirdi diye düşünüyorum. E devlette ultrason muayenesi gözükmüyor acaba kadın doğum doktoru bakasıya kadar biz göremiyor muyuz
Esseraa22 @ayseekprr gözükmez maalesef zaten ikili taramanın doğruluk payı yok ben ikinci hamileliğimden biliyorum Allah’ın izniyle sonuclariniz temiz güzel gelir bende perinatolojide doğum yaptım siz neden perinatolojiye gidiyorsunuz normal doktora gidip ikili testmi perinatolojide yapılacak