Nurgunay0 başla bir an önce ben hiç belirtim yok diye rahat davrandım 37. Haftaydı yıkadım yıkadığım gün bebitomun gelesi tuttu 😂 kıyafetler ıslak annem o halde getirmiş şaşkın şok hali ile hemşireler ısıtıcıda kurutmaya çalışırken yaktı ameliyathanede yanık kokusu sardı her yeri vs çok unutulmaz bir andı 🤣 hemşireler birde özür diliyorlar yaktık diye kıyamam 🥹 eşimle yengem gidip hemen almıştı paketli şekilde E bebekten yıkayamadan giydirmiştik 🙂↔️