Krystal Habibeayhan123 gebelikte günde en fazla 3 - 4 bardak açık çay tüketilebilir.😊benim çayla aram olmadığı için 5 ayda 3 kere içmişimdir.🤭
cerengeredeli Habibeayhan123 kahve + çay toplamda günde iki fincanı geçmesin demişti bana doktorum cayida çok açık iç ded
Gul1402 Habibeayhan123 ben açık gunde 2-3 bardak içiyorum. Ama bugün biraz abarttım 3 bardak çay yarım fincan kahve içtim:(
Esrackc Habibeayhan123 Trabzonluyum damarlarımda kan değil çay gezer öyle diyim size 😂 Normalde içtiğimden daha açık şekilde içtim.
Habibeayhan123 Krystal sabah kahvaltı da akşamda yemekten sonra açık olarak içiyorum kahve ile aram yok çayı çok severim 🥰
Glhayat_54 Ahh ah çayın tadı olsa afiyetle içicezde kokusuda tadıda bi tuhaf 7. Ayıma gircem bi gitmedi şu koku tad hassasiyeti 😐😐 Limonlu çay içiyorum bende napim 😂🙈
minnakhanimmm Habibeayhan123 kahve içmiyorum ama çay içiyorum önceden çok içerdim şimdi azalttım ama bazen 5 bardağı buluyor
Abcdfghe Bende kahve degilde cay içiyorum hep. En az 2 bazen sabah aksam toplam 4 içtiğim oluyor cok mu zararı olur acaba azaltsam iyi olur ama icesim de geliyor seviyorum
NoName_ Habibeayhan123 normalde de çay sevmezdim yine aramıyorum ama bazı akşamlar açık 1 bardak içiyorum sadece