Eylul41 Asyatsdmr karnim kaskati kesiliyordu taş gibi oluyordu bebek bir yerde balon gibi top gibi oluyordu karnim egiri bi sekil aliyordu 20 30 40 saniye sürüyordu. Fakat benim kasilmalar sanci cikartti nstde hic sanci hissetmiyordum 36+4 de sezeryanim oldu
Efsunlu23 Sancı mutlaka dk aralarla olur yarım saat 15 dk 10 dk 5 dk gibi asla dksı şaşmaz ordan anlarsın ve sancı anında taş gibi olur karnın yumuşar sonra tekrar olur
Sedset Genelde yemekten sonra oluyor bende bu karnımın çok sert olması uzanıp yattığımda yumuşuyor aynı şey değil değil mi 34 teyim iki kere nst girdim hiç sancım çıkmamıştı karnım yumuşayınca bebek hareketleri tekrar başlıyor