Momygueen kesinlikle çok insan bir hekim kendisi. İlk düşüğümde kendisine henüz 2 kere gitmiştim, Mudanya da yaşıyorum düşük başladığı gün nöbet çıkışlıydı beni hemen doktor arkadaşını arayıp ona yönlendirdi, sonrasında aradı teselli etti hiçbirine mecbur değildi. Uzun süreli takipli hastası değildim bile düşünün. Allah işini gücünü rast getirsin çok iyi biri.