Merhaba . Biz 33+5 olduk, hemen hemen alışveriş tamamlandı ama yerleştirme yapılmadı henüz. Hastane çantasını hazırlıyorum bebek için emzik biberon koyacağım . Siz sevgili anneler bu ürünleri koymadan önce nasıl dezenfekte ettiniz . Kaynattınız mı yoksa biberon emzik yıkama deterjanı ile mi yıkadınız
İlk bebeğim olduğu için tecrübe sahibi değilim
Şimdiden çok teşekkürler 😍