gamzeeee_33 Haftada bebeğin başı aşağıda dedi normal mi böyle olup ta erken doğum yapan biraz tedirgin oldum 😞
Tontis2025 gamzeeee_33 benim bildiğim kdrıyla olması gerektiği gibi ztn suan bebeğiniz Kanalda olmaması gerkeiyo sadece ama o haftalarda bebekler dönüyo baş aşağı
Ilosumm gamzeeee_33 benim bebiş 26 haftalıktan beri baş aşağı. Şuan 37 haftalığım, erken doğumla alakası yok yani korkmayin
gamzeeee_33 Teşekkür ederim risk yok dedi ama erken dönmüş gibime geldi sanki çünkü kendimde erken doğmuşum ☺️
E_T gamzeeee_33 benimde 30 haftadan beri baş aşağı 35 haftada heran doğum olabilir dendi ama şuan 40+3 oldum
Kudenova gamzeeee_33 benim çok daha erken baş aşağı pozisyondaydı bi şey olmaz. Hatta doktorum daha değişir dedi başı yukarı da gelebilir tekrardan dedi
KLORAKHANIM gamzeeee_33 28 haftada döndğ kızım sorun olmadı önemli olan kanala girmesi 37 de dalan giriyor kanala
Aylakadin gamzeeee_33 merhaba benim bebiş de 28 den beri baş aşağı hatta belki daha öncesi bile olabilir şu an 39+2 gelmek bilmiyor 😄bence normal
Mom27agust gamzeeee_33 hayır olması gerektiği gibi benimde doktorum 30. Haftada artık baş asagı kanala girmiş bu olması gereken bi durummuş rahat ol canım