esnyks Kızlar 17.haftadayım artık yavaştan başlayayım diyorum. Siz çatlak olmaması için ne kullandınız bio oilin çatlak karşıtı yağını önermişlerdi aklımda o var ama sizinde önerebileceğiniz var mı 🫶🏻
Tontis2025 esnyks lierac kullanıyrm ben ama çatlıyosanız çatlıyosunuz yani cokta kasmayın en iyisini almak icin Ben bel kısmımdan ve basenlerimden catladım
CerenDF esnyks bio oil yağ kullandım 2-3 haftaya doğumum var hiç çatlamadım. 20. Haftada başladım kullanmaya
Esrackc esnyks başlarda bio oil sürdüm son haftalarda aşırı kaşıntım oldu doktor bitkisel bir krem verdi. Ama pek düzenli sürmedim o krem alerji yaptı sonradan tamamen bıraktım hiç çatlağım olmadı siz tabiki sürün ama çok da kasmaya gerek yok daha çok genetik bu iş
Sarl9697 Bana da doktorum lierac verdi memnunum şuanlık ama hızlı kilo alımı olursa gene illa ki çatlak olur
damlaciftci bio oil natural olan yağı, palmers Hindistan cevizli d vitamini kremi, my little Coco bed time bump belli oil. aşşşırı memnunum 34. haftadayım çatlağım yok umarım olmamaya devam eder :)
Eylul41 damlaciftci maalesef ben cok gec kullanmaya basladim karnim asiri kotu sezeryan oldum 1 ay oldu karnim her yeri catlak ve mosmor acaba şimdi bunlardan alsam etkisi olurmu ya
Deniiizzz esnyks kuzum ne kullanırsan kullan çatlayacaksan çatlıyosun hiç dert etme kasma da benim resmen 25. Haftaya kadar çatlağım yoktu bir sabah bi uyandım çatlak olmuş sana yemin ederim bir sabah da oldu 😂 olcak diye bir şey de yok ama sakın sürmiyim deme mesela benim kalçam ve belim de hiç yok göbek de genişlediği için mecbur oldu bio oil den bende çok memnun kaldım nemlendirme olarak çok uzun süre etkili sabah akşamda kullandın mı mis 🌺
hakkah24 esnyks 13. Haftada falan biooil almıştım toplasan 20 kere sürmedim doğuma son 18 günüm ama çok şükür sürmeme rağmen çatlama da olmadı sanırım kilo alımı ve yapısal biraz o yüzden hangi yağı kremi alırsanız alın vücudunuz çatlayacaksa engel olmak zor gibi