İlk gebeliğimde ekşi şeyler yedim, sebze vs yedim hep 3 ay boyunca tatlı yiyemedim. Karnım yayvandı. Tuttu kızım oldu.
İkinci gebeliğimde ekşiden tiksindim , sebzeden tiksindim, tatlıya düştüm. Karnım aşağıda ve top gibi. Tutmadı ikinci kızçem geliyor 😂😂