Vartedior Asiye_ bence vakit kaybetmeden gidin en azından tüyler incelsin. İlerleyen zamanlarda vücut çok hassaslaşıyor ekstra canınız yanıyor
Birannelikmeselesi balemdar hormonlardan. Bende de öyle oluyordu. Aşırı tüylenmiştim. Bunda da hamilelikten önce lazere gitmiştim neredeyse bitmişti. Şimdi tekrar arttı. Lazere devam ediyorum ama doğumdan sonra bir paket daha almam gerekecek.
Birannelikmeselesi balemdar gidiyorum. 3 seansım kalmıştı zaten. Gittiğim merkezde hamile doktor bile vardı lazere devam eden. Doktorumda sadece cilt hassaslaştığı için sorun olabilir. Ayarı düşükte tutarsa cildine sorun olmaz dedi.
Yazmelegi_ Asiye_ benim riskli gebelikti mecburi jiletle aliyodum son zamanlara yakin hep eşim aliyodu çünkü zor oluyodu bence agdaya devam edin
Asiye_ Yarın gideceğim gelince bol bol su ile temizleyecegim jilet mahvediyor haklısınız valla zaten incelemişti 2 defa jilete vurunca daha kötü oldular
Bus-ra590 Asiye_ ağdanın bebeğe ne gibi zararı olabilir ki eğer hijyenik biryerse enfeksiyon olmaz zaten