DuruDefne_mommy 081 var gözüküyor idrarda biraz fazla beklettin sanırım ama bi kan ver bakalım için rahatlasın 🌸
tansugl37 081 10 15 dk sonra olduysa kuruma çizgisi olması muhtemel. İlk 3-5 dk da çıkması lazım. Bi kaç gün sonra tekrarlayın bence
081 Meleknur1 kan testi vermedim az önce yaptım zaten yarın gidip vermeyi düşünüyorum ama çok korkuyorum bebeğim daha 8 aylık çok stresliyim şuan da ne yapacağımı bilmiyorum
081 DuruDefne_mommy 10 saniye tek beklettim kızımda da öyle yapmıştım reglim de bugün 9 gün geçti ama hep düzensizdi
Mgsh 081 Hayırlı olsın inş var olsun Yumurtlama tarihinizi biliyormusunuz? 14 gün sonrasında yapılan test sonucu daha stabil oluyormuş birde sabah ilk idrarla yapılan testlerde öyle🙏🙏