nur-ay merhaba kızlar ben suan 10+3 teyim aşırı derecede akıntım var kokusuz normal renkte doktor herhangi bi bakteri falan yok dedi aynı zamanda idrar degilse eger af edersnz sızıntı gibi su geliyo ara ara sanki bu durumu yasayan varmı ?
Krystal nur-ay 20.haftaya sürdü akıntı. Sinir bozucu dimi? 20.hafaya yeni girdim bugün fark ettim azaldı hiç yok denecek kadar az..normal olabiliyor yani bu durum..
Tontis2025 nur-ay benmde olmustu o sızıntı dediğiniz su gibi akıntı oluyor genelde Benim basıma 2 kere geldi ama sıkıntı olmadı yani Genelde gebelerdede oluyomus bu durum
nur-ay Tontis2025 anladm tesekkür ederm geri dönüşünüz icin , insan kafasına takmadan duramıyo malesef