Selamlar amniyo sonuçlarımın hepsi temiz geldi
Yani Fetal DNA yaptırdığım firma yanılmış. Doktorlar da her nedense o firmaya çok güveniyordu. Aradım firmayı para iadesi de yapmıyorlarmış. Parası umrumda değil ama 2 ayım onlar yüzünden çok kötü geçti
Bu arada da amniyoda korkulacak hiçbir şey yok
Sonrası da çok rahat geçti
Eğer bebeğinizde kromozomal bir hastalık varsa zaten amniyo yaptırmasanız da çoğu düsük ile sonuçlanıyor ama sağlıklıysa gebelik devam ediyor