babyandmomy__ Ozlmulpk minik sancıların var gibi serumla geçmişse yalancı sancılardır benim de böyle oluyor arada
Aylnn_ Ozlmulpk Ozlmulpk benim Nst den anlayabilir misin https://mutluresim.com/image/34BF3244-DBE5-4828-B9C6-A34737FF0966.17rKrG
Ozlmulpk Znt serumlardan önce ebe küçük Ağrıların çıkıyor dedi 2 serum vurdular sonra normale döndü korkuyorum artık
babyandmomy__ Ozlmulpk sorun olmaz zaten sen hissetmemişsindir bile dinlen bolca kendini yorma kasılma vs durumlarında da doktora git mutlaka
Znt Korkma benimde 32 haftalıkken sancım çıktı ciğer geliştirici vurundum ilaç tedavisi gördüm artık her gittiğimde çıkıyor sancı kendim de hissetmiyorum
Aylnn_ babyandmomy__ benim nstten anlayabilir misin https://mutluresim.com/image/34BF3244-DBE5-4828-B9C6-A34737FF0966.17rKrG