aydarilos2403 28+3 den yazıyorum alışverişini yaptım nerdeyse bütün herşeyi tamam yıkayıp ütülemeye ne zaman başlamalıyım?
Rumeysaozcann aydarilos2403 herşey hazırsa bir koyma kalıyor onuda 35 haftalıkken koyarsınız ben öyle yaptım
babyandmomy__ aydarilos2403 eğer bebiş eşyalarını koyacağın şifonyer dolap vs hazırsa şimdiden yıka ütüle bence 34. Hafta gibi de hastane çantanı hazırlarsın sana da kolaylık olur son zamanlara hiç bırakma ben şuan çok üşeniyorum yapmaya 37. Haftadayım hastane çantasını yeni yeni hazırlıyorum 🥴
Naazli aydarilos2403 ilk gebeliğimde 30. Haftamda hastane çantamda dahil herşey hazırdı. Tam zamanıydı bence. Çok fazla ağırlaşınca zor oluyor
aydarilos2403 Rumeysaozcann ben almayacaktım hemen şimdi ama eşim sabırsız hemen almak istedi eşyalarını ütüsü yıkaması yerleştirmesi kalacak bir tek
Znt Bende 35 ken yaparım diyordum 32 de hastalanıp nst de sancım cıktı hastanede yattım . 35 haftalık olup herşeyimiz hazır şimdi 30 da hazırla bence 😂
aydarilos2403 babyandmomy__ ben şimdiden üşeniyorum yerimden kalkamıyorum geceleri bebişim alta doğru baskı yapıyor bazen çok canımı acıtıyor
ozgeshbgnr Ben 30. Haftada yıkadım yavaş yavaş ütüleyip astım çok küçük parçalar ve bir sürü olduğu için 1 günde yapmak imkansız bir dr ağırlaşıypruz sonrasında zor olabilir diye düşündüm
Tontis2025 aydarilos2403 valla bence bir an önce baslayın kıyafetler kücük ve ütülemesi zor 1 günde bitirmeniz mümkün değil Dolap icinde ne tüylenir ne tozlanır hazırlamanızda bir sakınca yok ztn 30dan sonra yorgunluk çökecek hicbisy yapmak istemiceksiniz
Merve_kucuk aydarilos2403 30 haftalığım kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip yerleştirdim. Çantamı da hazırlarım yakın zamanda. Dolaptan alıp bırakacağım zaten.
Mommce aydarilos2403 her şeyini tamamladiysan canım yavaş yavaş yıka ütüle yerleştir dolaba ilk oğlumda öyle yapmıştım.
eceeelmn aydarilos2403 ben 28de yapıp hepsini hurçladım hatta hastane çantasına olanları da hazırladım ama çantaya koymamıştım iyi ki de yapmışım 35teyim şuanda onları yapacak bel gücüm yok
eceeelmn aydarilos2403 ben de sivenoyla 30derece 800devirde yıkadım kurutmada narin ayarda ütü kuruluğunda yaptım nemini almıştı baya tozu gitsin istedim sonra çamaşırlıkta kuruttum