Zumrali182 Kızlar iç çamaşırım batacak şekilde sarı akimtim oluyor aebebi ne olabilir kan vermiştim lokosit 1 cikmisti progestan fitil kullaniyorum onyapabilirmi
Minikeller38 Zumrali182 ilk oğlumda 9 ay boyunca sabah akşam progestan fitil aldım hep akıntım okuyodu artık iç çamasır dayanmıyordu . Normal yani canım fitilden kaynaklı
mrp2023 Zumrali182 fitili bende kullandım ama beyaz oluyordu sarıyı bilmiyorum yinede doktorunuza gittiğinizde sorun belki tit bakar
Zumrali182 Kmsleyll sarı yaparmı acaba anti hbs pozitif cikmis ondanmi acaba enfeksiyon mu var anlamiyorum
Zumrali182 Minikeller38 benimde oyle şuan sabah aksâm kullaniyorum ama normal beyaz akinti olurdu bie haftadir sariya döndü anlamadim anti hBs ne biliyormusun pozitif cikmis ondami acaba
Zumrali182 mrp2023 nisanin 18 inde randevum var gidince soracagim bakalim ne diyecek doktorum insallah normaldir kan vermistim anlt hBs pozitif cikmis bir ilgisi olabilir mi acaba
Zumrali182 Tontis2025 msj olarak sordum normal dedi ama bilemiyorum arada kasigim ve belime agri giriyo tedirgin oluyorum
mrp2023 Zumrali182 anlt değilde anti olabilirmi öyleyse normal pozitif olması vücutta antikor olduğunu gösterir sarı akıntıyla bi ilgisi yok
Tontis2025 Zumrali182 o zaman normaldir cünkü benim doktorumda beyaz olur ara ara sarı olur bunlar olur panik yapma dedi yesil falan sıkıntıymıs
Zumrali182 Tontis2025 çok şükür hiç yesil olmadi ya beyazdı yada sarı lokosit 1 cikmis acaba enfeksiyonmu var dedim ama olsada birsey yapilmaz sanirim daha yeni gebelik oldugu icin 9 haftaligim
Zumrali182 Tontis2025 enfeksiyon olabilir belki diyorum sakinlemek adina biraz zor kavuştum bebişime o yuzden herseyi takar oldum arada vajinamda batma oluyo hemen korkuyorum
Tontis2025 Zumrali182 hayır lökositin 1 olması siizn enfeksiyonunuzla bi alakası yok Değerlerinize siz takılmayın drunuz yorulmasın Kendisi baktı mı sonuclarınıza?
Zumrali182 Tontis2025 hayir bakmadi unuttu 😅 sadece troitim yuksekli msj atarak iletisim kurduk 6 cikmisti ilac iciyordum zaten onu yukselti o kadar
Tontis2025 Zumrali182 anladım ama dediğim gibi yani sonucları doktorunuz yorumlarsa sizinde kafanız rahatlar cunku burda değerleriniz iyi mi kötü mü kimse yorumlayamaz en önemlisi sizin stres yapmamanız gerekiyor
Zumrali182 Kmsleyll doktora gidince soracagim bakalim ne diyecek daha oncede sordum normal dedi ama bilemiyorum bana once ikiz gebelik dendi kesenin biri sonradan kayboldu ondan olurmu bilmiyorum