Sazenin 18 günlük olduk, lohusa kızlarım çay kahve nasıl yapıyorsunuz? Çay içesim yok da kahvesiz olmuyor, günde 1 Türk kahvesi zarar etmez değil mi🫠 bugün iki oldu ama neyse😅 sizde durumlar ne? Kahve bebişi etkiler mii
Twobabies Sazenin Ben kahveyi çok seven biriyim günlik 7 fincana kadar içiyordum ilk hamileliğimi öğrendiğimde ikiye zar zor düşürmüştüm doğurunca 3 e 4 e çıktığı da oldu hiçbir sıkıntı yaşamadım çocuğum 3 e girecek 1 ay sonra hâlâ problem olmuyor 😅 ikinciye hamileyim yine aynı şeylerle devam ediyorum
Sazenin Twobabies ay bende diyorum benim mayam kahveyle yoğrulmuş anam kahvesiz olmuyor 🫠 vücut istiyor artık , çay ömür boyu içmesem olur ama kahve öyle değil. Korktum bende çocuğa uykusuzluk yapar mı etkilenir mi diye. Çikolata kahve çok tüketmeyin diyor çünkü bazı doktorlar😶🌫️
Twobabies Sazenin ben doğum yaptığımda çocuğum gazlı değildi ,uykuda da sorun yaşamadık o yüzden de rahattım hiçbir şeyden sakınmadım kendimi yemek içmek konusunda bi sıkıntı yaşamadım çok şükür aşırıya kaçmamak kaydı ile tüketebilirsiniz bence can çok çekince içip yemezee süt kesilir diyorlar ne kadar doğrudur bilmem😅
Sazenin Twobabies bizim de gazını çıkarıyor şükür bazen zorlansa da çıkıyor bi şekilde 😅 içeyim madem aman kesilmesin sütüm🤭
Twobabies Sazenin için için aklımızda kalacağına midemizde kalsın🤪 her şeyin en iyisini bebeğin annesi bilir sağlıksal bir şey olmadığında hislerinize güvenin
Sazenin AnayimBenAna_ planlı benim de doktorun nöbetine göre seçtik 🤭 ama güzel bi tarihe denk geldi 🥰