Sarl9697 Dillloooo bende başından beri Aslıhan hocaya gidiyorum 22 haftamız bitti çok memnunum Benim için ayrı tv ekranı eşim için ayrı tv ekranı var Renkli ultrason çıktısı veriyor her konu da oldukça bilgilendiriyor gönül rahatlığı ile tavsiye ederim
Emelcannn Dillloooo iki kere gittim kalp atışını duymak için sevecen güzel bi doktor herkes çok seviyor haftaya tekrar gidicem cinsiyet öğrenmek için tavsiye ederim
Meyra-tt Instagram da takip ediyorum ama hic gitmedim. Simdilik develete gidiyorum, sakaryaliyim 11+5deyim
Dillloooo Crown23 basıl memnun musun ben doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Bide ekran nasıl büyük mü
Dillloooo ertonunannesi23 ben ilk bebeğime İMK de Meryem hocaya gidiyordum çok güzeldi kliniği sonra medara geçti. Şimdi ona gidiyorum yine ama aslı hocayı denemek istiyorum bakalım
Selenavci63 ertonunannesi23 merhaba bende Aslıhan hanıma gidiyorum 9.haftam cinsiyeti kaçıncı hafta da öğrendiniz acaba siz çok heyecanlıyım hemen öğrenmek istiyorum 💖💖💖🌸🌸🌸🌸
Alpas19- ertonunannesi23 merhaba bende Meryem hanımı duymuştum doktor arayışındayım neden beğenmediniz ki
Alpas19- Dillloooo merhaba bende doktor arayışındayım Meryem hanımı neden değiştirmek istediniz adını duymuştum gitmeyi düşünüyordum
ertonunannesi23 Dillloooo TV ekranı🤣 güzel ve fotoğrafları kaydedip mailden atıyor çok net fotoğraflar bebeğimin kime göstersem benim hiç böyle net yok diyor
Dillloooo ertonunannesi23 Heh süper bende bunu istiyorum İMK daki öyleydi. Alışınca diğerleri zürt geliyo 😂😂