Kbrbrhnn Bebeğim 15 günlük, göbek deliğinde önce sarımsı akıntı olmuştu az miktarda, doktor takip etmemizi söylemişti, şimdi de ufak ufak kanama şeklinde zıbınına bulaşıyor. Kontrolümüze 1 hafta var daha , yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz ?
Mrvsmt2502 Kbrbrhnn kızımda olmuştu doktora götürdüm aşırı ve devamlı olmadığı sürece normal demişti kızımında sadece zıbınların göbek deliğine gelen yeri hafif kanlanıyordu 1 haftaya geçti
Kbrbrhnn Mrvsmt2502 Hmm çok şükür iyi bari normalse, bizimki de fazla değil azıcık zıbına çıkıyor arada bir
Busramnida Mrvsmt2502 her yeni doğan bebeğe K vitamini aşısı doğum esnasında yapılır Yapılmadıysa göbek deliğinden kan gelmesi normaldir ama kontrolde sorun yapılmadıysa 1 ay içerisinde gene yapılıyor yeni doğan bebeğe Tabi aksi durum olursa enfeksiyon tarzı şeyler de daha dikkatli olmak gerekir bu konuda da Dr bilgilendirir sizi