Irm0898 Merhabalar ben 14 haftalık hamileyim bugün karnım birden çok büyüdü ve inanılmaz bir baskı hissediyorum sanki karnım patlıycak gibi bu normal bişeymi artık hep böylemi hissediliyor vakit ilerledikçe çok rahatsız edici bir his
Imasleeper Irm0898 benim ilk gebeliğimde öyle olmuştu gerim gerim geriliyodu felan sonra çatladı zaten 25 haftalarda biraz rahatlamıştım galiba tam hatırlayamadım