nurmltli61 Mevlüt okutmak zorunlu mu? Ben kimsenin bebeğime dokunmasını istemiyorum o kadar kalabalığı bebekli evde doğru bulmuyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ?
Anne6161amine nurmltli61 ben okutmamistm ama bunun için değil mevludde çocuk annenin odasında durur zaten ortalıkta gezmez
Rvd nurmltli61 Zorunlu değil tabii ki, Ben okuttuğumda odadan dışarı çıkmamıştım herkes bebeği uzaktan görüp hediyesini bırakıp gitmişti. Etrafınızda misafirleri uyarbilecek birisi bulunursa İyi olur🫢 Ben yakınımdan rica etmiştim şakayla karışık misafirlere söylemişti uzaktan görmelerini
Geleneksel1anne nurmltli61 ben ilk oğlumda okutmadım gurbette olduğum için hoş olmasam da okutmazdım annem çok istedi memlekette küşük bi mevlüt okumdu oğlum 3,5 aylık falandı. Onun yerine evde dua açardım aynı şey milleti toplamaya hiç gerek yok. Hastalıklar kol geziyor zaten. Şimdi 2. Ye hamileyim yine okutmam. Çok isterseniz camideki hocadan rica edin herhangi bi vakitten sonra çocuğunuza bi dua okusun cami kapısında da bi helva bişey dağıtılır hayırlı ömrü olsun diye oldu bitti.
nurmltli61 Anne6161amine maalesef ki cahil insanlar var utanmadan yatak odasına girerler bakmak için. Sinir olmaktansa hiç böyle bişeye kalkışmak istemiyorum
hamcokelek33 etkafa kesinlikle en mantıklısı 🥹 allahın gücüne gitmesin de eve doluşup ona buna bakacak insanlardansa güzel bir şekilde olmuş bence
etkafa hamcokelek33 gerçekten çok anlamlı oldu ya hem sünneti için hemde doğumu için ayrı ayrı camiide okuttum namaz çıkışıda ikramlıklar dagıtıldı eşim ilgilendi hep biz bebekle evdeydik
Daisyy000 nurmltli61 Ben okutmadım. Çünkü bu tarz etkinliklerin aç doyurmak,sıkıntı içinde olanlara rahatlatmak için olması gerektiğini düşünüyorum ve evde okutsaydım evlerinden eti sütü eksik olmayan tanıdıklarımı doyuracaktım. Onun yerine 3 kör insanın gözünü açtırmayı tercih ettim. İşin hastalık boyutuna değinmiyorum bile. Onca insan evime girecek hastalık kacinilmaz
CeysuG nurmltli61 Değilsin çevre baskısı varsa da bir süre iletişimi kes kim olursa olsun kimse sana bunu dayatamaz. İstersen sen ferahlığa ulaşınca bebe büyüyünce yine okutursun niyet onemli, birileri yaptım dedirtmek için yaptırmasin sana sende kendini zorunlu hissetme valla
MinikBrokoli Bende okutmamıştım , çünkü herkes uzakta yardım eden yok gelecek kişide az olduğu için kaldı öyle , ama önemli olan niyet diye, annemlere gittiğimde müsait bir gün yapmayı düşünüyorum hem tüm sevdiklerim rahat gelir hem güzel anlamlı geçer 🙏🏻
Burcuilker1 nurmltli61 bende istemiyordum kayınvalidem heves etmişti ama bebeğim ile nen odadan 1 kez çıktık uzaktan gösterip hemen girmiştim. 😄
Sumeyye_28 Ben de sizin gibi düşündüğüm için yapmayı düşünmüyorum. Ne kadar uyarılsa da saygısı ve seviyesi olmayan insanlar çıkıyor aradan. Bir de hediyesini vermek isteyen her türlü verir zaten daha yeni anneyken kalabalık misafir ağırlamak ters geliyor bana hasta gibi odama çekilip yatmakta istemiyorum bu da mantıksız geliyor.
staRmama nurmltli61 ben okutmadım bende istemedim zaten bin türlü hastalık var doğmadan hatim yaptırmıştı annem birde kurban kestik sağlıkla doğduğu için
asenat-63 nurmltli61 sende mevlüt için ayırdığın bütçeyle yetim giydir yada camiye koy en azından yararlı bı yere gider yada camide okutun cuma günü bişeyler dağıtın
arasmoms_ Aynı dertten muzdaribim herkes istiyor Mevlüt okutmayı hatta şöyle iki haftalık bebeğim kaynanam misafir getirmek istiyor sürekli bende Mevlüt te görürler diye geçiştirdim geçen kırkı çıkmadan okutmayı teklif etti kesinlikle olmaz dedim şimdi de telefonda arayana çıktığı gibi Mevlüt okutucam diyor kırmıyım diyorum ama sabır sınıyor arkamı döndüğüm anda öpüyo çocuğu 2 haftalık bebek ben öpmeye kıyamıyorum çok dolmuşum postu görünce içimi döktüm
nurmltli61 arasmoms_ ay öptürmeyin lütfen söyleyin direk görünce hastalık var her yerde. Bebeğiniz hasta olsa Allah korusun herkes kenara çekilecek siz uğraşacaksınız