Eymenata aynen ben oğlumda da kendi çarşaflarımı götürmüştüm 🙈
Mutlaka eşime de kıyafet alıcam
Oğlumda gece sancıyla acil gitmiştik hastaneye Ve hastanede cok yakındı evime Doğum yaptığımın sabahı adam eve gitti bir baktım takım elbise giymiş gelmiş hastaneye Sanırsın düğüne geldi 😂
Bende gecelik takımı ile çıkmak istemiyorum hastaneden Çıkışta giymek için gündelik kıyafette eklicem kendi valizime 🙈
Birde yenidoğan bebekler dışkılarını cıkartabiliyorlar zıbınlarından dışarıya zıbını da fazla eklicem ☺️