Minyonannecik Kaçıncı haftada aldınız bide nerden aldınız ben etiketi kendim alıp yapıştırmak istiyorum trendyoldan alan var mı
mrp2023 Minyonannecik etiketli haliyle kutulu 500₺ civarındaydı son haftalarda yaptırmak mantıklı bozulmasın😅
eceeelmn Minyonannecik 33te aldım ben havalar çok sıcak değil sonuçta sıkıntı olacağını zannetmiyorum kafamdan iş eksildi
bravo61 Minyonannecik ben şimdiden yaptırdım daha doğrusu sipariş verdim 31+5im😬 çikolataların raf ömrü 6 ay oluyor genelde buzdolabında saklicam hiç çıkarmadan umarım bozulmaz. Trendyoldan pandart sayfasında aldım
Minyonannecik mrp2023 ya bende kutusu var şimdi o yüzden sadece çikolata ve etiket alicam ki diğerlerine uysun diye ama çikolata bayatlar mi hemen şuan 32 haftadayiz 35 te alsam mi
mrp2023 Minyonannecik bayatlamasın bencede bekleyin, tatbaktada görmüştüm pembe ve mavi bebek çikolataları
Marsmelow Minyonannecik nişanım için HacıŞerif’ten etiketli çikolata siparişi vermiştim çok kaliteliydi. Kutusuz sadece çikolata siparişi de var. Sayfasında ayrıntılı şekilde yazıyor. Çikolatası pahalı ama on numara.
Zeynep1401 Minyonannecik bende çikolatayı alıp etiket alıp kendim yapmayı dusunuyordum ama öyle daha pahalıya denk geliyor gerçekten kakao ağacına yaptırmayı düşünüyorum direk daha uygun geliyor. 35+2 deyim henüz yaptirmadim ama