Esra_3 Merhaba kızlar kızım olacak isim bulamıyorm. İsim önerisi olanlar var mı Benm beğendiğime eşim beğenmiyor onunkini de ben 🥹
ynzl Esra_3 Melodi, Ada, Lara bunlar da benim beğendiğim ama eşimin beğenmediği isimler 😂😂 Allahtan oğlumuz oluyor yoksa karar veremeyecektik
istanbul3455 Esra_3 benimde doğuma 1 hafta kaldı adı yok 😅 düşündüklerimi atayım fikir olsun. Aybüke Aysima Bilge Begüm İlay