erikarpuz çok çok geçmiş olsun ne çok zor dönemler geçirmişsiniz Allah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin sağlıkla gelsin büyüsün size de çok dua edeceğim gerçekten benim de 6.hafta da kese bir sabah kanama ile kaydı aşağı sonra iğne oldum hastane de kaldım işte ama yukarı çıkma değilde ilaçla tutunacak olduğu yere dedi doktorum sonra hep lekelenmem devam ediyor ilaçlarımı kullanmama rağmen geçen hafta gittiğim de kese etrafında kanama alanı var dedi. İlaç kullanacaksın wc dışında kalkmak yok evin içinde min gezin dedi duş ile ilgili birşey demedi umarım benimde geçer ve o haftaları görürüm 🙏🏽 doktor risk 12.hafta biraz azalır 20 de biter diye düşünüyorum dedi :( umarım geçer gider gerçekten her sabah iğne yapıyorum kendime hem fiziksel hem ruhsal yoruluyor böyle süreçte insan :(