Cnsnsns canım benim ilk çocuğumda ne belirti oldu ne sonrasında ağrı , bulantı, kusma hiçbirini yaşamadım. Bence herkesin bünyesi ve hamileliği farklı. Şimdi ikinciye hamileyim bunda mesela göğüslerim süt dolmuş gibi şişti daha 4 haftalık. Hiç korkma demem o ki