Kızlar sonuçlarım böyle sizce nasıl perşembe randevum var buraya sormak istedim normalde açlıklarım düşüyordu onları düzeltip şükür baya tüzeldi ama 2 gündür kahvaltıdan sonra 150 çıkıyor kızlar ya bi iki kere yükselmesi normal mı sonra yürüdüm hemen 120 okdu kahvaltı da tereyag yemiştim galiba o yükswlti bu sefer kontrolde insülün verir mi acaba 2 3 kere yükseldiği için