Kızlar merhaba 37+1 haftalık gebeyim 2 gün önce sümüksü kahverengiye yakın bir şey geldi idrarımdan kan geldi ve dün hastanede alttan muane oldum 1 parmak olmasada açıklık var dedi gece belimde çok ağrı vardı sabah kalktım kilodumu ıslatıcak kadar ıslaklık vardı ilk gebeliğim birşey anlamıyorum tecrübeli anneler veyatta anlayanlar yardım edebilirmi ne yapmam lazım