Bsremr canım bende de detaylı ultrasonda öğrendim 11 günlük geride diye. Normalde fetal DNA falanda yaptırdım. Ama ben pek yemek yiyemiyordum kusuyordum başım ağrıyordu. Özel takipli idim banada amniyosentez yaptır gibi bir sürü öneri söyledi. Enf varmış şimdi tedaviye başladım başka hastanede. Yemem düzenlendi. Ve şuan gerilik 7 güne düştü. Dr bana 30 haftadan sonra önemli şuan 1 2 hafta oynar takipte kalalım dedi. İçini ferah tut. Takiplerini tahlillerini yaptır🙏