Yaseminhan JeyranAhadova bende iki gün önce oldum kan değil de kahverengi leke geldi doktoruma sordum muayeneden dolayıdır dedi bana..ama kan gelmesini bilemicem..
JeyranAhadova cuma gunu chati muayinesi oldum, bir shey gelmedi 4 sm acılma vardı. Agrım oldu, bakıldı 1 saat evvel, kan geldi shimdi. bakan andan sonradan geliyor kan
Oglusumubekliyorumsss JeyranAhadova ben 1 hafta once yaptirdim hic birsey olmadi arkadasim yaptirdi bildiğin adet gibi kanama oldu acil sezeryana aldılar hmn riskli demis suan 6 gunluk bbegi var herkesn farkli oluyor canim