Eminedgds selectra kullanıyorum beni 20 haftaya kadar idare etti. Ama şuan riskli gebelik yaşıyorum. Hastanede yim 5 gündür. Ve 2 gündür çok kötü haldeyim. Bebeğimi kaybetme korkusu yaşıyorum tek başımayım ailem yok. Hastane almıyor. Tekrar destek alacğım gibi. Nefes alamıyorum. Kalbim hızlı atıyor.