Akylsedaaaa Merhaba hanımlar 37. Haftamdayım ve bir haftadır geçmek bilmeyen öksürük var ve çok şiddetli kusma derecesine geliyor her defasında doktora da gittim pek birşey yapmadı iğne verdi hiç faydası yok ne yapacağım böyle ? Her türlü doğal yolu da denedim hiç azalma bile olmadı
yuzirneym Akylsedaaaa ben de bunu yaşadım, krize giriyordum. Ikına ıkına öksürüyordum. Bu bal pekmez ıhlamur cart curt hiçbiri işe yaramadı. Özelde göğüse gittim verdiği ilaçlar beni baya rahatlattı.
Akylsedaaaa Esra-kk onu da deneyeyim birde kozalak macunu varmış çok övüyorlar ama gebelikte kullanılır mı diye
Akylsedaaaa yuzirneym hangi ilaçları kullandınız ? Bende kullanıyorum içinde antibiyotik iğne de var 6 adet
yuzirneym Akylsedaaaa antbiyotik, puf verdi içime çekiyorum bide saman nezlesi hapı İlk gittiğim göğüscü şurup vermişti, kadın doğumcu onu kullanma dedi. Geceleri normal yastık da uyuyamıyordum, sırtımı dik yere yaslayıp uzun oturur gibi uyuyordum.
Akylsedaaaa yuzirneym bende aynı durumdayım ve çok zor her an doğumum olabilir gibi o kadar ki şiddetli öksürüyorum