06haziran Selam hanımlar 27. Haftadayım hamileliğimin başından beri ateş basıyor eşim dondum diyor ben yandım diyorum bu yüzden bir ortam soğuksa da ben anlamıyorum ya da yaz günü gibi dolanıyorum son 10 gündür de neredeyse her gün külah külah dondurma yedim buz gibi sular içtim iki gün içinde de bir gün arayla 4 bir saat 4 başka bir saat uzun yol yaptım ve yoruldum galiba baya bugün sabah hasta uyandım kendimi iyi hissediyorum ama burnum çok kötü ve halen ateş basıyor eşimde artık kızdı bana hem hastasın hem halen soğuk besleniyorsun diye ben bu burun akıntısını nasıl geçiricem kızlar ben de ki bu yangıyla 😭😭😭
patili_kiz90 26 haftalıgım , bende yanmaya başladım. Üstümden yorganı atıyorum gece, bir süre sonra bi bakmışım buz kesmiş vücudum. Ama üşüme falanda yaşamıyorum .