Buse4161 Gebelikte bu halka genişleyip koyulaşmıyor muydu? Bende rengi aynı kaldı(beyaz tenliyim aşırı ondan olabilir) ama göğüs ucuma kadar daralıp şişti. Göğüs ucumla aynı yükseklikte şiş şekilde duruyor bu normal mi? İlk gebeliğim bilgisizim
Fatmanur12345 Buse4161 benim son iki ayda çıktı canım bende aynıydım hatta şaşırıyordum son iki atın kalmışken yavaştan koyulasti ucu çıktı
Buse4161 Mrvmrv78 sizde de halka küçülüp şişmeye başladı mı? Sanki halka yokmuşta sadece göğüs ucu varmış gibi duruyor
BabyPelargos Buse4161 ben de beyazım henüz çok yenisiniz. ☺️ 30. Haftadan sonra koyulaşıyor. Ayrıca göbeğinizde çizgi çıkıyor ve yüzüm de lekelendi. 😂
Buse4161 aylinpalaa evet erken ama benim halka normalden daha da küçüldü göğüs ucum kadar oldu genişliği ve şişince hiç halka yokmuş adece göğüs ucu varmış gibi duruyor normal midir bu?