DogaLina_ aybalasmom 2019 da kizim dogdugunda yapmistim odasini. Mobilyacilar carsisindan almistim magaza adini hatirlamiyorum malesef
Dyguackgz Asi_07 geç teslim ediliyor yazmış çoğu kişi bu sayfa için. Sizin ne kadar sürede teslim edildi acaba
aybalasmom bade25 çok güzel günlerde kullanın inşallah. Henüz erken gibi almam için ama ben de oradan alıcam büyük ihtimalle çok teşekkür ederim ☺️
bebegimibekliyorum__ aybalasmom gaziantepteyim dikkat bebek var magazasından aldım henüz gelmedi ama beğenerek aldım
aybalasmom bebegimibekliyorum__ ay ben de antepliyim orda değilim ama önümüzdeki ay geleceğim bi göz atmakta fayda var. Teşekkür ederim 😍