Sewo öncelikle sakin ol canım streste etkiliyormuş bu kısalmayi o yüzden artık doktorum bana söylemiyor bile olctugunu başka doktora gittim de enfeksiyon icin o söyledi.oncelikle sakin ol litfen.sana moral olsun diye yazıyorum çok okudum çok srastirdim hatta inan 1 kusurlerde olan bir bayan ki senin olcunden kısa diye hatirliyorum bebek haftalarca dayanmış yatarak.omdam moralinin yüksek tut önemli olan şuan bebeğini içeride tutmak.dogarsa yaşamaz vs diyede sakin düşünme bakıyorsun 36 haftalik doğum yapan yaşamıyor 24 haftalik doğum yapanin bebeği yaşıyor.nefesi verecek olan Rabbim.guclu ol bebegin icin moralini en yüksekte tut dualarım seninle🙏🙏🙏