Rrrrrrrr Philips avent süt pompası kullanan anneler var mı aramızda memnun kaldınız mı , aydınlatır mısınız 😅
Eylul41 Rrrrrrrr suan kullaniyorum memnunum ben 4 kademesi var once ilk acidigi icin 1. Asamada calistirip 2 ye cikartip sonra pompalama aşamasindan sağma kismina basiyorum orayida canimin yanmasina gore ayarliyorum 😀
Eylul41 Rrrrrrrr ben lansinohtanda cok memnunum daha once kizimda kullandim fakat sonra birine ödünç verdim bozdu makinami maalesef. Kziimdsda uzun sure kullandim oda guzeldi.
Beybyi Rrrrrrrr eğer kullanırsanız elektrikli deneyin derim manuel pompalı göğüs ucumu yara yaptı mahf etti daha 9 günlük anneyim