Benim de 12 mart bat 9 nisan 4 gün kaldı ama bugün kahvemsi akıntı geldi böyle olduğunda regl oluyorum birkaç gün sonra 😪 bu ay da olmadı 1 senedir deniyoruz 1 kere kimyasal oldu bi daha olmadı. Çok yoruldum hiçbir sorun yok ne eşimde ne ben de. Ama artık çok bunaldım herkesin sorusundan, her ay acaba oldu mu diye umutlanmaktan 😪 Allahın bi bildiği vardır zamanı değil demekki diyorum ama çok istiyorum 😭