Kızlar üç sene önce 40 haftalık ölü doğum yaptım şuan 7 haftalık hamileyim çok şükür kalp atışını minik pirinç tanemizi gördük muayeneler nasıl oluyor acaba ayda bir kere mi iki hafta da bir mi doktorum iki hafta sonra çağırdı hep böyle mi olacak iki hafta da bir mi gidicem acaba biri beni aydınlatabilir mi 🥰🥰🥰🥰