Kızlar benim 1 çocuğum var. Ondan sonra 2 kalp durması 1 boş gebelik 1 erken doğum geçirdim . Ben ikinci kez anne olmayı oğlumun bir kardeşi olmasını çok istiyorum . Yani bu kayıplardan dolayımı yoksa içimdeki boşluktan dolayımı bilmiyorum . Ama insanlar çok acımasız . Ben bütün testleri yaptırdım bir sorunum çıkmadı . Belkide biraz bu yüzden tekrar denemek istiyorum . Ama etrafımdakiler ne gerek var . Ölmekmi istiyorsun falan diye sürekli laf konuşuyolar . Ben bebeklerimi kaybettigimde aglayamadım bile neler dediler. Sanki emzirdinmi kucağınamı aldın gördünmüde ağlıyorsun daha neler neler . Yani ikinci kez anne olmak istemem suçmu . Belki rabbim beni böyle imtihan ediyo . Belki mükafatı çok büyük olucak . Neden ben bunları anlattığımda destek yerine hep köstek görüyorum kimse görmeden gizlice ağlıyorum çok doluyum . Lütfen ön yargılu kişiler yorum yapmasın zaten çok yoruldum 🥺🥺🥺🥺