Tutar13 etkafa bu ay sende al bir gebenin gunlugu ovulasyon testi 😀bende bugun folikasit aldım d vitaminim eksikti onu aldım.hergun yarım avakado,1 muz ve kuruyemiş ve 1 yumurta mutlaka ye ben bunları yaoocam
etkafa Tutar13 valla ben bu ay son kez denerim sonra daha ugrasmam 🤭🤭bu ay gün aşırı yapacam en az 15 kere olmalı daha da tutmazsa yapacak bişey yok 😂😂😂
Tutar13 etkafa tutar ya 15 gune adamın canı kalırsa tabi 😀bende yumurtlamaya kadar gun asırı yumurtlamada 3 gun pespese yeter 😀
Ask45 Tutar13 yumurtlamaya kadar gün aşırı yapmaya gerek var mı ya sadece yumurtlamada tutmuyor mu zaten😄
Cimcime30 Tutar13 kuzum doktor kontrollü ılerlıyorum bakalım regl 6.gunu cuma gıttım yumurtamın en buyugu 8 mm çarşamba bakacak ılerlıcez çatlatma aşılama yapalım dedı bakalım
YyyyYasemin asil15 çok doğru ilk gebeliğimde öyle olmuştu bu ay da olmazsa hiç umursamıcam ne zaman gelirse gelsin