Kızlar dün yazmıştım doguruyorum sandım 😂 hala bel ağrısı ve kasılma var dün nst ve açılmama bakıldı hocbirsey çıkmadı ama hala kasılmam var ve o sırada bel ağrısı vuruyor bide makatima doğru bir baskı hissediyorum 38+6 yım her an dogururum gibi hissediyorum varmı benim gibi bu haftalarda olup böyle ağrı çeken daha ne kadar çekeceğim bu ağrıları acaba yaaa