BaharSefvan Kızlarrr civilimdeki baby force bella markalı bebek arabası nasıl? Kullanan yada bilgisi olan var mı?
nursena BaharSefvan bir akrabam bu modelden almıştı ağır kullanışlı değil zor demişti bende daha yeni aldım baston bebek arabasından
Nasirliiii BaharSefvan bende o markadan alan hic duymadim canim ben benneton istiyordum ama her kes kotu soyledi fikrim degisti su an wellgro q3 almayi dusunuyorum fiyati cok uygun
deletedmom832 Bizde bugün baktık kaynanam ve kayınpederimle Pierre cardinin arabası çok hafif ve güzel bi bakın derim biraz pahalı ama kullanışlı 👍🏻
nursena BaharSefvan brion adria diye bir marka tipi çok hoşuma gitti bende travel sistem pusetlide vardı çok ağır o
Nasirliiii BaharSefvan ben hepsiburada ya bakdım 900tl ye yakındı tam aklında kalmadı ama bordo rengi sanırım 873 dü hepsiburadaya bak istersen seyahat sistem di görüntü olarak da çok güzel
Ossgee İyi geceler herkese 🎈Maclaren travel xl aldım. Kullanan arkadaşlarım da çok memnun arkadaşlar tavsiye ederim. Hem puset (yeni doğan) hemde 6aydan sonra bastona dönüşüyor. Sağlam araba tek elle kapanıyor. Bebek kucağınızdayken de kapatabilirsiniz. Çok hafif araba ayrıca 🤗 araba bagajına pratik bir şekilde sığıyor. Bütün parçaları çıkarılıp yıkanıyor.