Aleffb Kızlar sonuçlar 0.dk 78 60.dk 156 120.dk 135 Çıkmış Bilen biri yorumlayabilir mi ne anlama geliyor
Sevdapl Aleffb gebelik şekeriniz var. 1. Saat 140 altı 2. saat 120 altı olmalıydı. Diyetisyene yönlendirir.
Aleffb Aleffb İzmir ekol hastanesi irfan hocadan yanıt geldi Değerler normal gelmiş Aynı beslenmenize devam edin demiş:) Bu arada 6ayda 5 kg aldım hamilelikte .
monica50 Aleffb gayet iyi çıkmış canım gebelik şekerin falan yok, benim de sırasıyla 82-152-111 çıkmıştı doktorum gayet iyi demişti. aç karnına 74-109 arası 1 saat sonra <180 2 saat sonra <155 şeklinde çıkması gerekiyor zaten
Sevdapl monica50 gebelik şekerim var ve insülin kullanıyorum. Endokrin takipliyim. 140 üzerini görünce hemen dikkat et doktorum. Doktorun bana söylediklerini söyledim. Biraz edepli olursanız sevinirim. Yanlışsa doğru değil diyebilirsiniz. Uydurma falan kendinizi ne sanıyorsunuz.
monica50 Sevdapl ahahahah edepsiz bi cümle mi gördün ne bu alınganlık küfür ettik sanki 😂 bilmediğin konularda biliyor gibi insanları endişelendirme canım o zaman, sizin durumunuz farklı olabilir
Aleffb Sevdapl umarm sizde tez zamanda atlatırsınız 🫶🏼iyi düşünelim iyi beslenelim. Bebişler sağlıklı huzurlu gelsin
Sevdapl monica50 hiç tanımadığın insana uyduruyorsunuz demek edepsizlik bana göre. Benim doktorumun bana aktardıklarını söyledim. Neyse aynı seviyede olmadığımız için tartışmayacağım sizinle.
Ayshababy monica50 normal şekilde anlatabilirsin 50ml yüklemede 140 altı olmalı diye direk tersleyici bi cevap vermişsiniz
Ayshababy Sevdapl normalde evet 140 altında olmalı ama 50ml yükleme olunca 75ml 180 altı olmalı o yüzden değerleri normal çıkmış benimde şekerim var 75mgda 180 geçmişti 234 çıktı yüklemede yazıyor kaç çıkması gerek evde ölçümlerde artık 140 altında olmalı şeker yüklemede değişiyor 😊
monica50 Ayshababy gayet normal şekilde konuştum zaten. burda kimseyi pohpohlamak zorunda değiliz 5 yaşında çocuk avutmuyoruz
Ayshababy Rmak1100 50ml yüklemede farketmiyor aç tok dokturum bana tok gel dedi 75 100 yükleme yapılırsa aç olman gerek