Bugün tam 37 haftalığız. Dünden beri bebek hareketleri epey azaldı. Dün gece rahat edemeyip hastaneye gittim, serum falan verdiler. Sonrasında nstde hareketleri normale döndü ve arttı. Fakat bugün yine yavaş yavaş ve az hareketler yapıyor. Benimle aynı durumu yaşamış olan var mı, bu haftalarda olması normal midir?