Kızlar merhaba doğumun başladığını nasıl anlıycam şuan kasıklarımda sancı var yürüyemiyorum illa nişan mı gelmesi lazım veya suyu gelmeden doğumu başlayan var mı 36 +4 yim ilk dogumumda nişan gelmişti daha sonra hastaneye gitmiştim şimdi gene aynı sancı ne kadar beklesem evde bilemedim dakika tutuyorum ama uzun sürmüyor kasılma