cauuv1 bende tam sistemi anlamadım canım ama tayinlerde önceden sicile eş durumuna aileye falan bakılıyormuş şimdi onun yerine puan sistemi gelmiş herkese çalıştığı yere, yıla, görevler esas alınarak puan verilmiş ve şimdi o puana göre atama yapacaklarmış. Mesela Diyarbakırı ilk sırada biz istedik sizde istediniz hangimizin puanı yüksekse önce ona vereceklermiş. Eşim benim büroda onun anlattığı kadar anladım bende ama yeni olduğu için tam bilmiyorum sistemi.