aylinpalaa Sevgilimmmmmmm seçeneklerde yok ama ben prego almıştım ilk oğluma şimdi 2. Bebeğim de kullanacak
gizem_sert Sevgilimmmmmmm kanz withme 2 anne yanı aldım ben daha kullanmaya başlamadım ama güzel duruyor şimdilik
Girlmama Sevgilimmmmmmm ben yoyko aldim hem gorunus olarak hem de kalite olarak park yataklarin jeepi diyebilirim